Gå til innhold

Er dette hemorider....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må hemorider gi ubehag? Jeg synes nemlig at det av og til kjennes ut som at jeg har en myk "hevelse" (klump?) bak ved endetarmsåpningen, men den er der ikke hele tiden, og den gjør heller ikke vondt eller klør på noen måte. Er det hemorider? Og hvis det er det - MÅ man behandle dem (den?) for at de skal forsvinne, eller hender det de forsvinner av seg selv? Mener nemlig å huske at jeg har kjent noe lignende en gang tidligere for lenge lenge siden, og jeg gjorde ikke noe for at den skulle forsvinne da, men borte ble den etter en stund.. Med mindre den har "gjemt seg" i så mange år - men det går vel ikke...? Eller...?

Sorry for detaljer her, men ser at dette er relativt vanlig så jeg regner med dere takler litt udelikate meddelelser..? :D Blir ihvertfall hoppende glad om noen vet dette :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok det du har ja, høres veldig sånn ut, jeg har det selv fra tid til annen, ble verre etter min første fødsel :-(

Man trenger ikke å gjøre noe hvis ikke det er et stort problem, og det kommer og går....

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Tror bare du må behandle dem aktivt hvis de er vonde. Har også hatt noen små blødninger fra tarmen tidligere i svangerskapet, men det gikk over av seg selv. Heldigvis! Det får da være måte på smøring; - rumpa, magen, mellomkjøttet.....puh!=)

Skrevet

høres ut som heomoroider ja.

trenger ingen behandling med mindre de er vonde eller er blødende.

de kan forsvinne fro så å dukke opp lang tid etter.

Skrevet

Saltvann: Da jeg var gravid i 37. uke,fikk jeg en kjempe hemorroide som satte meg helt ut. Det var helt forferdelig vondt både når jeg satt og låg. Måtte tilslutt ta kontakt med legen som fortalte at jeg skulle koke opp vann med salt(1l vann 3ss salt). Når dette hadde fått avkjølt seg puttet jeg en bomullsdott i saltvannet, for så å legge det på hemoriden. Dette gjorde jeg flere ganger for dagen og etter et par dager var jeg like fin igjen. Håper at det kan hjelpe andre også.

Skrevet

Takk for svar alle sammen =) Jeg skal prøve saltvannstrikset om den ikke forsvinner.

Jeg håper ikke jeg kommer til å gå såpass på overtid at det kan bli aktuelt å forsøke sex for å starte fødselen. For jeg tror at de seksuelle tankene sambo en gang hadde for kroppen min; da særlig fra hoftene og ned - etterhvert begynner å bli ganske fraværende:

vann i beina

hårete legger

lange tånegler

sopp i skjeden

frodig hårvekst nedentil

hemorider i rattata

MMM....herlig!

Jammen føler jeg meg sexy :D

Skrevet

hehe...samme her! hemoride,hårete både her og der...veeeldig lekker;)

skal jammen prøve d saltvann trikset jeg også...brukt en salve litt til og fra siste uken nå...men den har ikke hjulpet:(

måtte nesten le i dusjen i går...skulle prøve å barbere litt nedentil (for d klør jo så når d vokser ut også...!) meen, så ikke noen ting...

og leggene er ikke enkle heller...sto der på èn fot og smilte for meg selv..og når jeg da i tillegg mista høvelen i gulvet måtte jeg bare gi opp å plukke den opp igjen:)

skal ikke være så lett;)

Skrevet

det saltvanntrikset...kan man koke opp 1 liter...og ha den en stund? f.eks i kjøleskapet el noe..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...