Regnbuemor til 2 Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Litt luksusproblem det her. Men har noen kloke hoder her noen synspunkter tro? Skal på gaveshopping med far i morgen. Ønsket meg egentlig learning home fra fisher price til minsten, men lurer på om jeg ikke burde ønske en ny vognpose istedet, eller..??? Har lammeskinnspose. Men.... minsten er 6mnd og veier godt over 10kg, så han er diger. Sliter med å få han ut og inn av posen på en human måte. Den er veldig gammel (39 år) og fin, men mangler mulighet for å åpne den om jeg f.eks går tur og går inn i en butikk/ kjøpesenter. Da renner jo gutten bort stakkar. Har voksipose (gammel den også, 13 år), men vi er uvenner. Fikser ikke de knytingene, og det blir ille trangt i vogna. Har simo kombi vogn (2007 mod), den har god kallesje, og trekk. Så kanskje jeg bare kan bruke madrass (har måttet slutte med baggen), lammeskinn, rørospledd og dyne??? Hva ville dere ønsket dere da. Learning home eller ny pose???
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 For 1 mnd siden, Learning Home... Etter de virkelige kulegradene kasta seg over her jeg bor, pose! Har selv kjøpt en Lammy og er storfornøyd!
ano`num *17.03.10* Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Jeg ville definitivt hatt en pose i vognen! Men det kommer jo også litt ann på hvor dere bor. Ikke sikkert kulden virker på samme måte hos dere som her hos oss.... Hadde valget vært hos meg; skulle jeg og min pappa på julehandel ville jeg ønsket meg learning home og heller kjøpt en pose selv Har sett mange flotte poser til en 500-700kr.... Jeg har voksi i bagen på simo kombi enda. Er litt trangt nå. Men jeg kvier meg for å ta ut bagen! Synest det blir kaldt i vognen da.
Regnbuemor til 2 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2007 Hmm.. ja. Det er litt pga denne kulda jeg også må revurdere litt. Vil Lammy passe til min gigant baby? Er det sånn Olderwelder forresten? Tenker jeg burde klare meg med det jeg har her da. Æsj.. Er litt bortskjemt nå kjenner jeg.
ano`num *17.03.10* Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Jeg kjøpte en flott lammeskinnpose til 400kr på nett i vår. Tenkte jeg skulle gjemme den til bruk i sportsvogn når pia blir eldre... Den hadde nok passet. Hadde jeg bare kommet på hva nettbutikken heter *Sukk*
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Embla er ikke så stor for alderen, men hun er over 80 cm, 10,5 (minst) kg og tar jo da litt plass. Og hun har fremdeles grei plass oppi denne. Evt så finnes den jo også i XL:)
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Hun er forøvrig 15 mnd. Og gutten din skal jo snart flate ut litt på vekstkurven:)
Regnbuemor til 2 Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. desember 2007 hihi... Det finnes jo så mange flotte poser. Finner sikkert noe! Men er litt usikker på om jeg heller skal gå for pledd og dyne varianten. Føler meg ikke heeelt sikker da, på om det blir trekk i vogna da siden jeg ikke bruker baggen. Jammen mye rart man skal gå å være så usikker på.... Godt en har DiB:)
Regnbuemor til 2 Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. desember 2007 Det ble learning home. Hadde sett de på smart club til 899,- kom dit og da var det salg. Kostet 599,-. Det var jo virkelig supert! Og nå tror jeg kanskje jeg skal bestille en kosepose jeg:)
Carnivale Skrevet 18. desember 2007 #10 Skrevet 18. desember 2007 Hadde ville hatt en ny pose jeg. Skinn og dyne fungerer jo sålenge han ligger i bagen, men i sportsvogna blir det kanskje litt åpent? Jeg har voksi til mine og er fornøyd med det, men ellers hører jeg jo folk er fornøyde med Odenwalder, Holly og andre også.
nickoline og supermann Skrevet 18. desember 2007 #11 Skrevet 18. desember 2007 Vi bor i Norge - kunne ikke klart meg uten vinterposene. Voksien har jeg levert i barnehagen;) Hjemme har jeg en dunpose med skinn inni1 Gå for ny pose!!!!!!!!!!!!!!
LegallyBlond Skrevet 18. desember 2007 #12 Skrevet 18. desember 2007 Ser du har kjøpt Learning Home, men ville bare si at jeg synes du enten burde bli venner med voksien eller kjøpe en ny pose =) Har en gutt som er like gammel som din, og sånn som han sparker, veiver med armer og beveger seg så hadde det aldri holdt med dyne og pledd. Tror det hadde blitt mye gliper, pluss at dyna hadde han nok sikkert sparka av. Ville kjøpt en lang dunpose eller noe som holder ut hele vognperioden. Anbefaler å kjøpe en som 115-120 cm. Har selv en ticket to hevaen pose som er 115 cm, er veldig fornøyd med den! KOster mellom 1100-1300, men er verdt pengene. Ellers har odenwälder noen lange og veldig gode dunposer, eneste grunnen til at vi valgte ticket-posen framfor denne er at den var vanntett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå