Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tar du bussen onsdag eller... hehe jeg vet ikke hvor det er så tror vi må t bussen sammen ltså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei kjære.. Jeg bor altså ca 10-12 min gange dit skrev meld til deg for lurte på om du ville gå av to busstopp før du skal av så kunne du gå med meg resten av veien.. hehe.. tror det er to busstopp ikke helt sikker.. for hvis du bare da sender meg en meld når du har gått på skålevik bussen kan jeg stille meg på stoppet hvor du skal gå av sånn at du ser meg.. hehe.. så rusler vi bort sammen..

Skrevet

høres lurt ut=) hvilken buss skal jeg ta da, 46-bussen eller? hehe får helt prestasjonsangst av dette greiene her jeg =P

Skrevet

Hehe om det ikke er 46 så skal det i hvertfall stå SKÅLEVIK på den hihi.. men tror det er 46 ja.. og den går vel rundt ti på halv fra terminalen om jeg ikke husker helt feil no.. Så hvis du da bare gir en lyd når du går på bussen skal jeg stille meg ut i veien så ser du meg hehe..

Skal sørge for at du kommer trygt frem og trygt av så lenge du selv kommer deg på';op

Skrevet

Hihi=) det høres bra ut! skal prøve å finne ut av det i morgen jeg, så sender jeg deg en melding=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...