Gå til innhold

Endelig skjer det noe:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er vi inne i 26 pp, 23 etter SA.

Startet utredning i april 2007, etter pergo, blodprøver, sædprøve, og flere gu og ultralyd klarer de ikke finne noe feil.

Fikk endelig et nytt brev på lørdag om videre utredning på St. Olavs.

Gleder oss så mye, kanskje kan vi få vårt lille kjærlighetsbarn i 2008, håper bare det skjer noe fort. Drømmer og tenker på en liten i armene mine, ser min kjære holde vår lille. Tror nok det går mer inn på meg enn jeg vil innrømme at vi ikke klarer det selv. Kanskje er det håp nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt at ting skjer cmoi !

Jeg håper at st.olav bringer dere ønskebarnet !

Klem :o)

• 3 uker senere...
Skrevet

Så bra!!! :-) da er det bare å si lykke til, håper du snart får en spire i magen. klem

Skrevet

Så kjedelig at den evindelig tanta alltid skal dukke opp. Og ikke minst såååååååå uønsket.

Ønsker deg masse lykke til i neste pp Cmoi :)

Klem

Skrevet

Lykke til med utredning Cmoi:)

Klem

Skifer

Skrevet

Lykke til, måtte det bli eit 2008-barn på deg!

Klem frå

Skrevet

Heisann!

Jeg har vært på samtale på stolav i dag selv.

Grudde meg litt, men det var bortkastet!

Fant ingenting på meg, men litt nedsatt kvalitet på sæden dvs 37 % motile, men det kunne ga ann å få det til på egenhånd. Uansett ble vi satt opp på ivf. Det er visst ventetid på 3-4 mnd.

Jeg hadde en stor folikkel, dvs eggløsning om noen dager, så nå håper jeg svømmerene skal finne frem til dette egget om noen dagers tid!

Tror det er håp for de fleste av oss nå med denne ivf-teknologien!

Lykke til cmoi!

Skrevet

Lykke til cmoi!!

Unner deg å lykkes nå - vet hvor hardt dette er for deg!

Krysser fingrene for en liten spire i løpet av 2008 =)

Skrevet

ine71

Hei, må si jeg gruer meg til timen på st olavs. Har vært i orkdal på utredning, satt på pergo og tatt masse prøver. Finner ikke noe feil. Håper bare de nå kan fortelle oss noe vi ikke vet på st olavs. Jeg vil kreve at det virkelig skjer noe nå, er lei av å vente og prøve. Vet jo vi ikke er alene i denne situasjonen og håper at vi alle her inne lykkes i år.

Og at vi klarer det på egen hånd:)

Skrevet

Hei Cmoi!

Ingenting å grue seg for. Men et tips: De går ganke raskt igjennom prøvesvar og sånn. Spør om det er noe du ikke forstår eller om du lurer på noe. Dessuten oppfatter vi ulike ting av den infoen som blir gitt. Jeg hadde jo fått med meg at det var 37 % mobile sædceller, men sæ sier jo mannen min etterpå at det var jo også redusert antall! Da blir jo saken en litt annen!!! Jeg skulle faktisk ønske at jeg hadde notert et par av prøveresultatene. Men nå får vi bare krysse fingrene. Må si jeg slapper litt av nå som jeg vet at vi får time til ivf i løpet av våren.

God helg og meld fra når du har vært på time. Som mannen min sa: Det var jo bare kjekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...