Gå til innhold

HJELP JENTA MI PÅ 8 MND .....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sliter nå i natt med tennenne som driver og komme igjennom,har prøvd dentinox men dette hjelper ikke noe serlig,hva annet kan hun få?

takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi henne en Paracet! Prøv med en på 125 mg. I rompa...

Skrevet

takk=) skal gi henne det nå for jeg vil også sooooove i natt hehe ha en fin natt alle sammen=)

Skrevet

legen min sa at det går fint og gi gutten min paracet stikkpille om han er veldig plaget og har mye vont. den som en smører på gomen hjalp ikke på min gutt helder når det sto på på det verste. men da kom tennene noen få dager etterpå.

den hjelper kun her når tennene vokser litt. men ikke rett før de kommer ut

Skrevet

Huff tar det lang tid før den paraceten virker da? tennene er så vidt igjennom nå virker som hun har det ille sikkert ikke noe godt for henne i og med at hun gråter sånn=( pappan driver og bærer rundt på henne

Skrevet

Kanskje det kan hjelpe hvis hun får gnage på noe kaldt? Vi hadde slik bitering til å putte i fryseren

Skrevet

er jo ca 1 time siden jeg ga henne den! ??? hvorfor virker den ikke da??? ga 125mg

Skrevet

har prøvd alt=( ser ikke ut som at noe funker får bare sette på kaffen=)

Skrevet

Sikker på at hun ikke har bæsjet den ut igjen?

Skrevet

Uff, ikke godt for hverken foreldre eller barn når d er sånn...

Håper paracet'en hjelper litt etterhvert, sånn at både hun og dere får sove litt...

Stakkars liten, gruer meg til den tid kommer her ja...

Skrevet

Du er sikker på at stikkpillen ikke har kommet ut igjen? Det skjer av og til, synes derfor den forsvinner mer rette veien når jeg tar den inn med spiss ende til slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...