Sørland-snuppa Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 stakar liten. på bussen i dag. så sto jeg bak med barnevogna til minstemann og hun satt i sete. hun snudde seg for og skulle si meg noe. og akkurat da bremset bussen litt hart og hun ramlet ut av sete og slo hode i en kant på bussen. i begynnelsen så hadde hun veldig hodeverk og var kvalm og måtte nesten spy og hun skalv veldig. tok taxi rett til legevakta. stor kul hadde hun også. hun hadde blitt veldig redd og gikk litt i skjokk, derfor reagerte hun slik hun ble bedre når hun fikk roet seg litt.. men hun hadde også fått litt gjernrystelse. så jeg måtte vekke hun 2- 3 ganger i natt og se at jeg fikk orgentlig kontakt med hun. måtte også passe på at hun ikke ble mere kvalm og hodeverk eller så dorlig.
Sørland-snuppa Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. desember 2007 tror du bussjåføren kom og spurte om alt gikk bra. neida. bare kjørte videre som ingen ting hadde skjedd.
balsam Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 huff... hørtes ikke noe godt ut!! håper natta går fint og at hun er helt tipp topp i morgen=) sender en klem til deg jeg!!
Anne-B. Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Stakkars jenta di! Ikke moro med hjernerystelse, eldstedatra mi slo på seg det i våres, det var ikke kult! Men det gikk bra. Vi vekket henne med 3--4 timers mellomrom den første natta vi og. Litt nervepirrende, men hun måtte jo få sove og, stakkars liten. God bedring til lillemora di!
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 uf dakar liten =( bussjåføren var teit også. håper hun har det bra=) godt at mamman passer på ihvertfall=)
Sørland-snuppa Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2007 takk, takk. hun var litt slapp, men jeg tror alt går bra. hun var litt sliten når hun kom hjem. det tok jo litt på henne den opplevelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå