Go`mamma`n... Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Snuppa her har fått smaken på velling. Det er jo greit:-) Men skal jeg gi det i tillegg, eller istedetfor mme? For vellinga metter vel mer? Ho er straks 8 mnd.....Noen som vet?
Mrs. Bouquet Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Jeg gir det i stedet for mme, mer som et mellommåltid. Gjerne de gangene hun ikke vil ha eller vi ikke har tid til grøt eller brød. De gangene hun tenger litt mer mettende mat enn mme.
Go`mamma`n... Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2007 Ok. Snuppa her spiser nemlig hverken grøt eller middag. Bare mme og brødmåltider..........derfor ble jeg såååååååååglad når ho ville ha velling:-) Så du mener at jeg kan kutte ut mme, og heller gi velling? er det samme næringa der? Spør kanskje dumt........
Mrs. Bouquet Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Det inneholder vel ikke helt det samme, velling vil jeg nok tro inneholder mer kornprodukter. Hun trenger nok litt mme hver dag fremdeles. Du klarer vel ikke å gi henne både mme og velling til samme måltid? Blir vel for mett? Vet ikke hvor mye mme hun spiser jeg, men det er ikke noe i veien for å gi velling i stedet for mme en eller to ganger i løpet av dagen i alle fall.
LastebilsjåførKona Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 jeg blander velling med MME.. det går like greit det og.. jeg synes det er ganske tung mat for dem, og man blir fort mett og blir ikke sulten fort.. bruker colett, da er det 4 måleskjeer per 200 ml, men istedenfor så bruker jeg 1 måleskje av velling + 3 måleskje av MME i 200 ml vann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå