Gjest Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 vil ha litt happy ending på Tsunami filmen.....
WP-TLogPeanut Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Samma her.... *snufse* Det jeg sa og,de kan jo ikke dra hjem enda :s
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 snufs...dårlig med mirakel, men slik var det vel i virkeligheten også. 100 000 barn døde. Borte på få minutter. Synes det er like trist i dag som den dagen det skjedde.
WP-TLogPeanut Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Snufs ja,,. er det mulig sier jeg bare
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Svogeren min var der, og han sa det var helt for jævlig rett og slett... Så alle barna som lå overalt.. Heldigvis kom samboeren hans og datteren hennes og han seg i sikkerhet.. De bodde ikke helt nede ved vannet.. Noen 100 meter lenger inn... Husker vi ringte og ringte for å få tak i han... Uff.. Han liker ikke å prate om det heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå