Mamman til kasper og Elise Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 og ikke jesper eller jonathan:))
Monajenten Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Kasper og Matilde Kasper og Sofie Kasper og Johanna Kasper og Karina Kasper og Kristina/e Kasper og Johannes Kasper og Timian Kasper og Kristian Kasper og Kristoffer Kasper og Leander
mamma-til-4 Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Kasper og Katharina Kasper og Karoline Kasper og Amalie Kasper og Sofie Kasper og Peter Kasper og Gabriel Kasper og Henrik Kasper og Nathaniel Kommer jo helt ann på hva slags navn du liker det:)
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 nevøene mine heter kasper og filip.. og det passer jo bra da! =) Var meninga at den nye tanteungen min skulle hete kasper også ( andre siden selvfølgelig..).. så da hadde det blitt benjamin og kasper.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 28. desember 2007 #10 Skrevet 28. desember 2007 Hehe, du ass Wenche ;P Selv synes jeg Emilie passer fint sammen med Kasper eller Marielle Om jeg får ei jente skal hun hete en av de delene.. Og guttenavn synes jeg Kasper og Oliver Kasper og Jonas Kasper og Tobias Kasper og Theodor Tja.. Om jeg får en gutt skal han hete en av de delene
Skravlemamman Skrevet 28. desember 2007 #12 Skrevet 28. desember 2007 Jeg tenkte på Kornelia til jente, og Kristian til gutt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå