Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Jeg er i uke 38 og oppdaget nå nettopp noe rart i do. Det var som slør av noe seigt/snørraktig/lysebrunt i doen, og det var masse av det. Kan dette være uhumskheter fra toalettet , eller den berømte slimproppen? Må det være en propp? Kjente ingenting da jeg tisset, og det var noen store "flak" av det på en måte. Noen som vet? Hilsen førstegangs.
fullrulleihuset Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Kan godt høres ut som slimproppen, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå