Gå til innhold

JEG VIL IKKE HA SEX!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke tanken på det! Hatt det 1 gang og gullet er 6 mnd nå.

Hvorfor er det sånn? Tenner ikke på mannen min!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG VIL HA SEX!!!!

Har ikke hatt det, og gullet er 5,5 mnd.

Har ingen mann å tenne på jg da :(

Skal vi bytte??

Uff, mener ikke å være frekk altså, hvis det virket sånn...

Hadde kansje væt andreledes for meg hvis jeg hadde en mann også,

Man vil ha det man ikke kan få og omvendt vet du;)

Skrevet

hoffda.. nei si det da?! Jeg hadde ingen sex-lyst overhodet frem til gullet var en rundt 6-7 mnd ,plutselig var den tilbake for fult å får ikke nokk av min kjære:-P.. kan hende den kommer tilbake ,men gjør han noe for at du skal tenne på han da?! vi har MYE bedre sex etter at vi fikk barn, prater mer om hvordan vi vil ha det o.l.. å han tar seg god tid for å tilfreds stille meg.. men sex lysta kommer ikke tilbake med mindre man prøver lixm.. hadde sex før hun var 6 mnd altså ,men det var ikke særlig bra!!... prat med hverandre?!

Skrevet

Du er ikke alene. 5 mnd etter fødsel, og vi har ikke hatt sex ennå. Har overhodet ikke lyst. Synes det er trist, men orker ikke "tvinge" meg til det heller.

Satser på at lysten kommer tilbake etterhvert. Noen sier at det blir bedre når man slutter å amme (pga. hormoner). Håper det stemmer.

Hvis ikke så får vi "jobbe" litt med det, så kanskje lysten kommer litt etter litt.

Skrevet

7 mnd siden fødsel, og vi har hatt sex 2 ganger, men det er flere mnd siden nå. Har ikke noe lyst jeg heller.

Føler meg skikkelig råtten mot mannen, han må være helt utsultet på sex snart! Det ble minimalt med sex på ham i svangerskapet også, vi kan sikkert telle på én hånd de gangene det har blitt noe på ham på over et år. Stakkars ham. :(

Skrevet

IKKE JEG HELLER!!! ER drittlei hele maset. Pisselei! Om han gjør det slutt med meg skal jeg ALDRI ha sex igjen ever! Tuller ikke.

Skrevet

cist ikke du tenner på han kan jeg forstå det. men da må jo dere gjøre noe med problemet.ellers vil det ikke fungere i lengden... er vell vanlig og ha lavere libido etter fødsel. men vist det er at du ikke har lyst på han lenger da må du snakke med han om det.

Skrevet

Manglende sexlyst skyldes ofte hormonet prolaktin, som kroppen produserer mye av når man ammer (samme hormon gir tørrhet i skjeden).

Bedrer seg ofte betraktelig etter ammeslutt.

Skrevet

PS: Det er til og med ganske vanlig at man ikke finner partneren det minste attraktiv når dette hormonet er i sving.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...