Gå til innhold

jeg blir så lei meg......

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg blir helt fortvila over hvordan faren til ungen vår tenker, hans eget kjøtt og blod.

hun skal til faren i helga og jula. Til Lørdag er det avslutning med karateklubben hennes. og det ble for mye stress og må levere og hente hun, så hun må velge om hun vil gå på avslutning på lørdagen eller og komme på Søndagen til han. etter mye diskutering kom det jo frem hvorfor. det kostet jo penger i bensin... Ja en hel 50 lapp.huff.... Spurte om at når hun blir enda større og får flere aktiviteter og drive på med. for eksempel hånball og det var kamp en lørdag hun skulle til han, kunne hun ikke komme da for han ikke gadd og kjøre henne. da svarte han at nei da får det bli din helg. det koster penger. er det mulig....

han betalte jo barnebidrag og vil derfor ikke betale mere for hun. ikke en krone en gang. nei da forstår jeg hvorfor han aldri vil finne på noe med hun når hun er der. hun har nesten måtte grine seg til ett par ganger for og gå på kino med han. stakar liten.

jeg spurte om hvorfor han i det hele tatt gadd og ha hun da, han må jo betale maten for hun når hun er der. jo sier jeg, det må jo være bare for trass for at du betaler barnebidrag og da kan du jo liksågodt ha hun så ikke pengene kom til meg uten at han hadde noe igjen for det. ingen komentar sa han . ja fikk jo svare der sa jeg da.

ja skal jeg sende med hun penger til deg så du slipper og betale mat for hun når hun er der? da svarte han. ja det hadde vert veldig fint. jeg er jo jævla fattig nå.herreguuuuuuuuud.

fattig ja... med 2 biler, en motorsykkel, en båt og hus og skal til Thailand i jannuar og var just i syden foe noen måneder siden. ja stakkars mann altså

sommeren for 2 år siden, kunne han kun ha hun en uke i ferien sin, for han måtte jo ha ferie i ferien sin...

har jeg rettt til og bli fortvila eller? eller er forstår dere at han betaler bidrag og det for holde.

tenk når hun blir større og fårstår at pappa ikke gidder og hjelpe hun med og gjøre henne noen plass eller finne på noen med hun. ikke komme og se på hun når hun gjør noe, for de pengene blir ikke brukt på han...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner veldig godt at du og henne blir lei seg:(

Men høres ikke ut som om han vil forandre seg.

Har desverre ingen gode råd.

Skrevet

Umoden egoist. Stakkars jente. Men det er nok han som får mest svi.. Jenta merker jo hvor tullete han oppfører seg, og da tar hun nok avstand etter hvert. Hans tap!

Skrevet

ja jeg vet det. men det er hun som vil bli såret. og det liker jeg ikke tanken på.

Skrevet

sender en kjempe stor klem!!! og jeg fårstår at du blir fortvilet!!

Skrevet

Fy........ At det er mulig.. Stakkars jente og stakkars deg for det blir jo du som må trøste henne og forklare henne og se på reaksjonene hennes. Har hatt det slik selv med min "far" mamma har alltid måtte være både mamma og pappa for meg for ting skulle skje når det passet han og bare han. Blir så irritert for jeg skjønner godt åssn det er for den uskyldige jenta.... Sender dere en kjempe klem:o) *KLEM*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...