Gå til innhold

Når reier dere opp babysenga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

To uker til terminen nå, og må innrømme at det klør i fingrene mine etter å reie opp babysenga.. synes den ser så trasig ut der den står, ureid !

Når reier dere opp senga? litt før? eller venter dere til dere er kommet hjem fra sykehuset?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 4 uker til termin, og har ikke redd opp senga. Men har også veldig lyst! Men tror jeg venter til ca 2 uker før termin...

Skrevet

Jeg skal reie opp til helga for da skal jeg skru sammen sprinkelsenga :) Har vaska dyna og skal vaske sengesettet imorgen :)

Gleder meg til å se senga klar :)

Jeg har forresten 3 uker igjen til termin (7jan)

Skrevet

gjorde det for et par uker siden, har to uker igjen. La bare et stort hvitt laken over sengen, slik at det ikke kommer støv og skit og lort oppi... Så er den klar der...

Skrevet

Åå det gjorde jeg for lenge siden, skrudde sammen både grindsenga og korga jeg har kjøpt:)

Men så hadde jeg barnerommet klart da og mye av plass:)

Er 36 uker på vei nu ca.

Skrevet

ÅÅ jeg missforstid, trodde der stod skrudde sammen!! hehe:)

Skrevet

Har 10 uker til termin, satte opp senga i dag. Reie den gjør jeg nok den dagen jeg kommer hjem fra sykehuset.. Er jo gjort i en håndvending det.. Kan hende jeg slenger opp himmelen og kanten når jeg har anskaffet det i en litt mindre rosa farge enn den vi har da.. (første kom 6 uker før, så jeg er tidlig ute denne gangen)

Skrevet

Jeg redde den opp 1 uke før ks..

Skrevet

Vi henger den opp og rer den når vi kommer hjem. Det skal visst bringe ulykke å re opp babysenga før babyen er født.... (ikke veldig overtroisk, men litt...) Vogna derimot skal jeg klargjøre i dag. Det blir jo den han kommer til å sove i på dagtid uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...