-Diddelidu- med spire!! Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 ÅÅhh... blir sprø av å ikke vite! har de siste to månedene hatt 26 dagers syklus, men vanligvis pleier jeg å ha 28 dagers syklus. Har kun gått over 28 dager EN gang i mitt liv, og nå er jeg på dag 29, dag 30 om en halvtime! Og fortsatt ingen tegn til TR! Hadde litt mensmurringer på fredag, og da var det også en flekk med lysebrun utflod i truseinnlegget, så da var jeg sikker på at TR skulle komme! men neida! Og graviditetstestene er blenda hvite!!! Menmen... er nok bare kroppen min som spiller meg et puss, siden jeg tenker såå mye på å bli gravid, hehe.. Men nå vil jeg at TR skal komme snart, dersom jeg ikke er gravid, slik at jeg kan starte en ny pp! Men håååper jo fortsatt at jeg er gravid da! Har brukt teststrimler fra billigetester... noe som har erfaring med at disse har blitt negative, selv om man har vært gravid? (hååper!, hehe)
!Prøver igjen! Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Jeg er på dag 65!!! Er skikkelig møkk lei å håper hu kommer snart!!!
maritmora Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Dag 65? At du holder ut! Har du vært hos lege og tatt test der? Jeg er en dag over ikm og tester negativt. Tenker også litt sånn at er jeg ikke gravid, kan like godt tanta komme, så slipper jeg å gå her og håpe til ingen nytte.
plux Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Hva gjør man da da? *Sukk* Er halvannen uke over IKM, har tatt i hvert fall seks tester og får bare negativt... Har ikke prøvd så lenge da, men har hatt TR på besøk forrige periode (som var første gang etter at jeg sluttet med p-pillene). Lønner seg kanskje å sjekke hos legen? Kan det være at jeg rett og slett ikke har fått eggløsning? Jeg som skulle begynne med eggløsningstester denne måneden og allting... Kjæresten og jeg får i hvert fall kost masse mens vi prøver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå