Gå til innhold

Angående billige tester....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to barn der i blant en baby på 3 mnd.,og vil bare dele min erfaring med billigtestene da jeg ble gravid i januar i år. Vi hadde nemlig bestilit billige grav.tester på nettet. Da jeg var gått over tiden og skulle teste meg, var testen negativ. Ingen mens kom og jeg fortsatte og teste meg dagen etter, fremdeles negativ test. Ikke antydning til to streker engang på tredje dagen, så jeg gikk på apoteket og kjøpte vanlig grav.test der. Da jeg skulle teste med apotek-testene, var det to meget tydelig streker og jeg bestemte meg for å bruke en av billigtestene på den samme urinen (har alltid brukt morgenurin), og tro det eller ei, men den var fortsatt like negativ. (Ja jeg har lest bruksanvisningen nøye). Jeg vet ikke hva jeg brukte pengene på, kunne vel like godt kastet de ut av vinduet. Selv om testene er billige så skal de vel virke, ellers er det vel liten vits... Vet ikke hvilken erfaring andre har men begynner å lure på grunnen til at de er så billige.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå!!! akkurat det innlegget jeg trengte nå! hehe..

jeg venter og venter på TR, men ingen tegn! Og kun negative tester fra billigetester... Kanskje jeg skal gå på apoteket og kjøpe en skikkelig.. Men tror jeg venter et par dager da, vil ikke ha altfor høye forventninger!

Men nå steg håpet mitt til værs altså! hehe:)

Skrevet

Jeg fikk negativ på billigtest 9 dpo. 14 dpo fikk jeg positiv på CB (ikke digital), og da testet jeg samtidig med en billigtest som slo veldig positivt ut, så på meg virket de riktig. De viste to kjempesterke streker i flere uker (ja, jeg var så engstelig at jeg aldri slutta å teste...), helt til teststreken faktisk ble svakere igjen, og det viste seg å være en MA. Så jeg vil påstå at det er gode og sensitive tester. Strimlene er de mest sensitive på markedet, men kanskje de blir dårlig produsert og dermed veldig varierende?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...