Twintipp og himmelblå Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Kommer hit med masse hjemmelagede julekaker og nystrøkne juleduker:o) Hjemmelaget mat og alt til jeg kommer hjem fra jobb... Høhø, nytter å klage på at en bare jobber og ikke får tid til nooooenting før jul:-p
*ale* Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 F.... jeg har ikke begynt å vaske juleduker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kom på det nå!!! Men for en snill sviger du har:)
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Skal vi bytte svigermor? hehehehehe fikk du montert hus da?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 åhhh så kjekt da. jeg har fått ny "svigermor" jeg og hun har virkelig overgått alt altså. Hun har tatt i mot lille med åpne armer, er utrolig søt og snill. Var der på besøk for 3 gang i helgen og fikk med 3 svææære poser med julegaver til meg og lille hjem igjen. helt utrolig for en flott dame hun er altså.
barn_3 Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Jeg sier som sønnen min på 2,5 år:" det er urettferdig":)) Heldige du, jeg hater å stryke!!!!
En liten og snart en til Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har også ei sånn svigermor. Var her på besøk i helga og hadde med seg julebakst, hjemmelaget julepålegg, brød og rundstykker. Før hun dro var masse klær vasket, julegardinene hengt opp og dukene strøket. Godt å bli stelt for innimellom synes jeg!
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2007 Så utrolig hyggelig da Stinkerbell!! Ingenting varmer bedre enn det...) LOTP, haha... Neeei, har ikke fått tid enda, men har kjøpt inn alt da. Karameller og:o) Hihi, ja svigermødre er jaggu kjekt å ha:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå