mumitrolletermammantilmille Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Jeg lurer sånn på en ting. Arbeidsgiveren min skal jo sende inn oversikt over hva jeg har tjent, slik at NAV kan regne ut hva jeg skal ha. Men hva med sykepengene jeg har fått i tillegg. Må jeg opplyse om det selv? For om de bare regner ut i fra den lønnen jeg har hatt, blir det jo alt for lite. Har vært sykemeldt mye i dette svangerskapet. Noen som skjønner hva jeg mener og kan hjelpe meg?
*Mamma-i-Mars* Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 jeg må selv sende inn alle lønnslippene mine fra hele år.... hater det domme skjemaet en må krysse å skriv på fatter ikke bæra
mumitrolletermammantilmille Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2007 Jeg må vel kanskje levere de selv jeg ogs. Men må jeg lever den slippen som jeg får fra NAV om at jeg har fått sykepenger? Noen som kan hjelpe her?
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har også vært sykemeldt, og de på Nav sa at de hadde de opplysningene om meg, så jeg trengte ikke levere dem.. Hør med Nav kontoret ditt!!
Nr 2 i magen:) Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Tror min arbeidsgiver sender inn med ugangspunkt i 100 % lønn altså. Så jeg må ikke sende inn noe på det resterende. nå har jeg vært 30 % sykemeldt. Men har egentlig ikke peiling. Får se hva de sier etterhvert!!! Får vel beskjed om alt ikke er som det skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå