gutt 07 + baby 09 Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Jeg sitter her å putter de i konvolutter og skriver adresser! Litt seint men godt! Hvordan ser julekortet ditt ut? Jeg har tatt bildet ute, mellom to bjørke trær, er veldig fornøyd! Bestilte på fotoknudsen!
idamor & lykketrollene Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 nei,og begynner å få litt dårlig tid...har alt klart men mangler et juledikt=( hadde så lyst til å ha det i kortet,men finner ingen fine... fantt et fint her inne,men finner det ikke igjen.. vet du om noen kansje???
boble <3 Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Jepp:0) De fleste er sendt ut også, har noen igjen som jeg skal levere ut personlig denne uken. Kortet mitt er bestillt fra sponland ( super fornøyd og god service) Et bilde hver av mine to gull og noen blå hjerter på siden, ble så fint atte;0)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 vi har sendt ut kortene i uka som var.. siden Joakim bare er 1 måned gammel var det ikke mulighetene så mange for hvordan vi kunne ta bilde... prøvde oss først på å ta bilde med Joakim og hunden vår sammens, at han lå på siden av hunden på en måte, men samarbeidet di 2 i mellom var ikke det beste så vi måtte droppe det=) istede ble det et der Joakim ligger med nisselue på i bar overkropp, bestillte bildene med juleramme på fra japanfoto, var kjempe billig, kom på 110 kr for 20 bilder med konvolutter og frakt=)
pandabjørn Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Sambo var å henta julakorta i dag som var ferdig den 13 des (bestilte den 10. des hos fotoknutsen) så i morra skal han kjøpe frimerker å sende de av gårde ) har tatt av sander og linnea som ligger på gulvet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå