Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 har et svangerskap uten smerter.. har så vondt at jeg nesten ikke klarer å gå:-(
<3 qleopatrice <3 Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Helt enig!! Jeg vil helst være en av de som trener, sykler og er spreke frem til fødsel. Men nei her sitter jeg å har dritvondt fordi jeg gjorde litt husarbeid....
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Tror ikke det er noen som går igjennom et svangerskap uten smerter. Mye skal skje i kroppen, så jeg vil tro alle har vondt, men selvfølgelig har noen det mye værre enn andre.. ) Det som er så bra, er jo at vondtene flytter på seg igjennom svangerskapet, forskjellige plager i forskjellige perioder.. Ikke vondt på samme sted i 9 mnd jeg ihvertfall...
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Nei nei ,men har man bekkenløsning så er ikke dette noe som går over med det første.Kjenner mange som har gått gravid uten noen plager..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 jeg har tre kusiner som gikk og går gravide sammen med meg. Jeg har symptomgivende bekkenløsning og klarer nesten ikke gå...mens de heldiggrisene merker ingenting...og jobber helt til fødselen...
polarn & pyrene Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Jeg vil ha det slik jeg også. Med føste mann hadde jeg det slik. Jobbet helt til fødsel, hadde ikke noe spesielt vondt noe sted alt var bare fryd og frøyd, men denne gangen er det bekken låsning, kvalme, og almen uvell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå