Gå til innhold

Hva vil barnet selv hete???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, min vil hete Per, det samme som min far :P Morsomt ja, men er nok ikke noe man skal ta så høytidelig :P

Skrevet

Min vil hete lucas... Det er en jente..:P

Skrevet

Min vil hete Kari, det er en gutt...=)

Skrevet

min gutt ville hete viktoria, får jo håpe han ikke kommer ut i en innstengt mannekropp;)

Skrevet

får det ikke til å funke jeg. hvor står det?? det står bare scan mage igjen hele tiden. (lener meg seriøst ikke frem å scanner magen altså):)

Skrevet

glemte og sette på høytalerene *rødmer*

jenta i magen min vil tydeligvis hete både eirik og bjørg.

så teit.....

Skrevet

Venstre hånda mi vil hete Bosse, og høyre Ole:)

Akkurat hva babyen i magen min vil hete overlater jeg til meg selv og pappaen, tror ikke vi kan påføre livslange psykiske problemer med de navnene vi har valgt. Snodige greier dog...

Skrevet

Min ville først hete Stig. Så Sveinung. Det blir gutt. Men han får ikke hete dette...

Skrevet

Min ville hete Marianne... uten at jeg scannet noe som helst. H.hånda mi ville hete Fredrik? V. hånda ville hete Frida!

Skrevet

Marianne fikk jeg og! Det var ikke så veldig langt fra det vi har valgt da. Haha. Men langt nok! Den får ikke hete Marianne, særlig ikke hvis det viser seg at det er en gutt.

Skrevet

Samboeren min scannet magen, og han har tydeligvis noe i magen som vil hete Kjellaug...

Skrevet

Huff da...Rhino første gangen og så Pelle....håpløse navn da gitt...Nei, det blir nok noe annet:-)

Skrevet

unni her......Tenkte faktisk på det,men siden pappaen heter unneberg ble det litt rart sammen..........

Skrevet

Hmmm....tror ikke sambo vil at dattra vår skal hete trond eller Cato....

Skrevet

Min høyre hånd vil hete Lise og min venstre vil hete Frode:) *hehehe* Nå lo jeg godt!!

Skrevet

Ha ha ha, Sveinung er bare uaktuelt...

Skrevet

min baby vil hete ida og anette... tror ikke det nei.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...