Gå til innhold

Forbanna navnstjeler av en utlending

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaggu! Da er jeg flinkere til å gjette hvordan folk ser ut enn hva Ballooa er!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tullball, du er (som vanlig) misunnelig fordi du kun kan lage apelyder.

Jeg kan lage apelyder som er ti ganger bedre enn dine, pluss at jeg kan lage mange andre dyrelyder og.

Skrevet

tilogmed HER klarte hockeymom og være spydig og gjøre narr av HI...

Skrevet

HockeyPukk du VEIT jeg hadde helt rett ang. deg!

Skrevet

Joa, greit. Hvis jeg har på meg tre ytterjakker under drakta så. Men tror jeg må få stylingtips av de kuleste damene i klanen om jeg skal være identisk med forestillingen du hadde!

Skrevet

Du innrömmer at det kun var firkantheten jeg tok feil i, altsaa?

Skrevet

Nei, jeg sa jeg måtte ha stylingtips av de kuleste damene i Klanen. Men lurer på om jeg må få de til å gi meg en complete makeover, ellers har jeg null mulighet til å se slik ut.

Skrevet

Kvesting er ikke straff hard nok for slik en oppførsel. Kaldkveling, derimot, er helt på sin plass!

Skrevet

Tror jeg bare kjører en kombo: Kvelende kaldkvesting.

Skrevet

Ditt barn vil sikkert en dag takke gud for noe stjal navnet. Det er faen meg det styggeste navn jeg noen gange har hørt.

Skrevet

Hahahahahahahaahahaha, jeg tenkte det samme med en gang jeg også. Ikke at det er det styggeste navnet jeg har hørt, for det er det ikke. Maaange andre som er verre, men dæven det er ikke fint! Høres ut som navnet på en båt eller noe. Men å gjøre det til det til et jentenavn var jo enda verre. Nei, vær glad til du, og finn et nytt navn :)

Skrevet

herregud for noen dritt stygge navn!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Takk for gode råd i denne noe kinkige situasjonen jeg har havnet i. Jeg skal vurdere noen andre navn i stedet. Svigermor gir meg en bok om latinske navn på forskjellige typer reinsdyr til jul - kanskje jeg kan lete der.

Skrevet

God ide Måka. Ser ut som om du trenger det.

Skrevet

Du bruker ikke Maurice!! Det sier jeg deg bare!!

Skrevet

Ser ut som jeg trenger hva? En bok om latinske navn på reinsdyr?

Skrevet

Hva mener du? Maurice er jo navnet på den skjæra som vanker på verandaen min. Har jeg ikke sagt det?

Skrevet

Ja det ser det virkelig ut som! Saann som du snakker er det helt tydelig at du hadde hatt godt av noen timer foran peisen med den boka.

Skrevet

Skjønner godt at du er irritert, ei venninne som stjeler navnet ditt er rett og slett ufint.

Skrevet

en datter som heter arctandrionetta er vel straff nok i seg selv...??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...