Gå til innhold

Uke 33 - noen som er kvalm igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger har jeg sånn halsbrann at jeg brekker meg. I det siste har jeg begynt å kaste opp, og er kvalm.. er det flere som opplever dette?

Jeg har vann i kroppen - men urinprøven forrige uke viste ikke tegn til noe galt...

Føler også ett trykk nedover - og stikkninger. Akkurat som i åpningsfasen. (dette er mitt 3. svangerskap). Har ikke hatt det slik før.. rart.. Noen flere med erfaring rundt dette? Jeg har jo 8 uker igjen før fødsel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaa!!! Har til tider enten konstant halsbrann, eller så er jeg kvalm. Men har ikke kastet opp noe, da (bortsett fra i kveld, men jeg tror det må være omgangssyken, elle noe). Førstegangs, så aner ikke hvordan åpningsfasen kjennes ut, men har press nedover til tider. Men akkurat det vet nok du mer om enn jeg.. Kan skrive under på at kvalmen er det. Skal bli veldig deilig å bli ferdig nå! :o) Vanlig å være kvalm i forbindelse med fødsel..? (Lurer på alt ang fødsel for tiden..)

Skrevet

Jeg fikk også dette...

Nå er jeg flink til å ikke gå så lenge uten mat at jeg blir veldig sulten, har droppet sterk mat osv...

Jeg droppet også H&M-buksene mine, og da forsvant kvalmen. Det viste seg at de begynte å klemme litt på oversiden av magen, så nå gikk jeg over til snekkerbukser som ikke strammer noe sted. Da ble alt så mye bedre :o)

Skrevet

:-) Ja, blir godt å bli ferdig :-) Har ønsket meg sånn ellipse maskin til jul :-) skal trene meg slank igjen etter fødsel.. he he..

Jeg var ikke kvalm da jeg fødte de to andre... kanskje det er omgangs syken ja.. folk er jo så tufs og syk rundt om..

Vi får slappe av og prøve å kose oss siste tiden :-)

Skrevet

Ja, særlig halsbrann og sure oppstøt. Og etter hvert fam.besøk / bursdag har jeg spydd. Har også hatt endel diare, faktisk så mye at jeg ikke har lagt på meg siste to ukene. Er i uke 38. Men babyen har vokst! Fikk nedtrykk da hun snudde seg ned i bekkenet. Hvis du er bekymret, synes jeg at du skal bestille time hos legen din. Heller en gang for mye enn.... Lykke til videre, hilsen snart 4- barnsmor!

Skrevet

Hei!

Har hatt mye halsbrann, slitt med å få sove pga at jeg ble ekstra ille og kvalm når jeg la meg om kvelden. Har også våknet midt på natta med virkelig ille trykksmerter i halsen...

Dro til slutt på apoteket og fikk kjøpt Gaviscon tyggetabletter (kommer visstnok i mikstur også). Ikke akkurat deilig å tygge og svelge siden det skal bli skum,men det har hjulpet!

Magen min har sunket ned i løpet av helgen, og det virker som om det også har hjulpet veldig. Det er altså lys i enden av tunellen:)

Ønsker dere lykke til videre!

Skrevet

Jeg hadde også dette problemet. Fikk høre at det er pga at magen er på det høyeste og at den presser på magesekken. Jeg merket det mest på morgenen etter at jeg hadde ligget strak en hel natt. Når man er oppe og går er det ikke så ille. Er nå i uke 37 og det har begynt å avta.

Skrevet

Noen som er kvalm IGJEN???? HAR VÆRT KVALM HELE SVANGERSKAPET - KLIKKER SNART!!!!!!!!!!!!!!!!

SORRY UTBLÅSINGEN.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...