lenej :o) Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 idag har eg sydd pose nr 70! det var jo egentlig bare 69 da... trur eg.. litt pc-rot, men men... hmm.. kansje din blir nr 71? hihi.. els gjør på?
mayaya Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 jeeeiiii - gleder meg! mini også! jeg sitter nå her og koper og leser og orker ikke engang svare på ting :-p
selfangerkjerringa Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 *bøye meg i støvet* jeg driver og klipper fyllet til pose nr 5... og 6. Så jeg er en nybegynner hihi
lenej :o) Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2007 takk pingen! du kommer nok etter du og. emn du syr vel enda mer avanserte poser enn de usle koseposene da? (for dere andre som snikleser her, se ka-pings arbeid på www.smilegris.no) mayaya, din trøtting altså!! du har ikke godt av å være i usa så lenge, du ødelegg jo alt som heter døgnrytme!
selfangerkjerringa Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 siden posene mine har tre komponenter så er de kanskje litt mer tidkrevende å lage... tror jeg i hvert fall ps: er inspirert av deg, skal sy dukkepose til eldsta i julegave!
lenej :o) Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2007 ja, er gøy å sy dukkeposer da!! vel, har nok tre komponenter her også da, men det gjelder som alltid, øvelse gjør mester!! så bare fortsett!!
selfangerkjerringa Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 du trasha juletråden min idag, da tar jeg ikke fem øre for å kapre en av dine tråder! MOHAHAHAHA!!!
lenej :o) Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. desember 2007 seriøst, dokker to krangle som et gammelt ektepar..!!! eg som er så forbanna positiv, må eg komme å ta dokker i øran her!!
lenej :o) Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. desember 2007 hihi... da blir dere bitchene mine jo!! moahahahah!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå