mamma070706 Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Sitter her i stolen min og kjenner at jeg er utrolig glad for at det er siste uka før jul. Kun fire dager igjen på jobb.. Phu, det går i ett med full rulle på jobb, langåpent og full fart. Mannen i huset reiste på sjøen forrige onsdag, samme dag ble eldstegutten syk med lungebetennelse. Mamma ble den reddende englen som kunne trø til å være barnevakt (er selvstendig næringsdrivende, driver butikk, ikke alltid like enkelt å ta fri i disse tider). Mandag samme uka spydde minstemann, tirsdag jeg og som sagt ble eldstegutten syk onsdag. I morges jeg stod opp var det +14 grader i kjølerommet, så da ble det kjøleskap. Og pinadø nå i kveld begynte minstemann å kaste opp igen, så da er det ny runde med klesvask. Og langåpent på butikken hver dag nå siste uka. Alt går, utrolig hva man greier hvis man må.. Tenker det er flere der ute som kjenner litt på at førjulstia blir litt sånn førjulsstria, så stå på jenter snart er det jul! (Og i januar kommer mannen hjem igjen). Altså flere gode ting å se frem til. Siger godt ned i stolen, koser meg med bim og teller ned til jul. En fin kveld tross alt!! Godt å kjenne på til tross for at man er sliten. Ønsker dere alle en riktig fin førjulsti/stri..
Regnbuemor til 2 Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 For en innstilling:) Jammen mye motbør på deg, og likevel så tar du det med godt mot. Så flott!! Gir deg en skikkelig førjulsklem jeg. Bak skyen er himmelen alltid blå!
LastebilsjåførKona Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 får håper jeg lærer noe av deg.. stå på.. god bedring til dine..
lenej :o) Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 åå.. så flink du er!! *stolt* her koser vi oss bare, har unngjort det meste da, pakket inn de 3 siste gavene idag, som jeg hadde "spart på".. litt vemodig.. mini fant det for gort å poppe ut 3 tenner nå i desember, så føler jeg har mistet masse verdifull adventskos med tann-våking.. men men.. det er bare nå da! kommer jo flere juler :) ha en kjempefin julestri/tid du også
mamma070706 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2007 Ikke til å stikke under en stol at jeg et sekund eller tre vurderte å sette alle tre ungene på flyet ned til Egypt (der gubben jobber), men kjente at jeg holdt på å gå rett i kjelleren når jeg begynte å tenke sånn. Bestemte meg for å se positivt på tingene, og da ble det faktisk lettere. Fire dager igjen, det greier jeg (hadde ikke vært like enkelt å snu det negative til det positive hvis det var fire uker igjen derimot -tror jeg). Og tror langt fra at jeg er den eneste som har det sånn. Og så har man jo bim også.. En fin kveld altså, til tross for mye pes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå