Julie Angelica:) Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Min beste venninne flyttet til lillestrøm for litt siden for å ta utdanning. Hun har kjørt mye tog i sitt liv, men aldri opplevd det hun opplevde i dag. Hun har aldri til dags dato kjøpt billett på stasjonen, men ombord på toget. Dette har alltid fungert bra. Til i dag!! Hun fikk fanken meg ei bot på 900 kr fordi hun sitter i månedskortvognen?!?!? Her sitter jenta klar med penger, og så får hun ikke lov til å betale fordi hun sitter i en annen vogne enn det som er for de som har billett?! I stedet blir hun straffet for å ha satt seg i feil vogn!! Det samme gjelder en minstepensjonist som også sitter i denne vognen. Han får også en bot pålydene 900 kr. Min venninne fikk så vondt av han, for han ble kjempelei seg, og ut fra det min evenninne kunne skjønne, så er han minstepensjonist! Hvorfor går det ikke ann å si fra til passasjerene at dem må bytte vogn da?! Hva blir neste da? Egen vogn for svensker/dansker og gravide? Hun skal skrive klage,men det nytter vel ikke. Vi kommer fra et lite sted og er ikke vant til sånne ting. Her i byen sittet vi hvot vi vil både på bussen og toget! Noen som vet noe om dette?
pøber´n & je Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Det er mer enn godt merket at man skal ha månedsbillett eller stemplet billett for å sitte på månedskort kupe. Er ikke noe vits å klage
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 De vognene er VELDIG godt merket da. Enig i at det er litt streng med 900 kroner for å sitte i feil vogn,. men jeg tror neppe det hjelper å klage for hun burde ha sett det.
Inga Bling Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Så lenge de kan å lese på det stedet dere kommer fra så bør de også få med seg at de sitter i en månedskortvogn. Sorry. I den vogna er det ikke konduktør, og er det ikke kontroll reiser man da uten å betale. Snike som det også kalles.
It's all about me Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 De vognene er som flere over her sier veldig godt merket. Og at de slår hardt ned på det er fordi de vognene blir mye brukt av snikere, det er jo ikke alltid det er bilettkontroll på de.Synes dessverre ikke synd på venninnen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå