Gjest Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 nye eller brukte. (av nyre mod.) har ei veninne som venter barn og har ikke mere penger på og bruke til vogn,så da skal jeg være litt behjepelig med og finne ei...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 får vel nesten hva som helst brukt da, til den prisen.. Men de blir ikke så veldig nye da... Men www.gooba.no vet jeg at auksjonerer bort vogner innimellom, var ei på BIM som kjøpte kombivogn -helt ny- til 1500 kr... Vet ikke noe om kvaliteten da...
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Jeg kom bare til å tenke på at hun kan jo gå til en butikk og spør om de har noen modeller som har gått ut eller som det er en liten feil på.. Kan jo være de har noen helt gode vogne med f.eks en søm som har gått opp eller en vogn som har fått misfarge på stoffet. Jeg måtte nettopp ha ny vogn til minsten, og da så jeg de hadde vogn i kristiansand på barnevognhuset reno eller noe sånn rett ved sørlandssenteret. De skulle gå inn å bli barnas hus og hadde utsalg. Nye fine kjempegode kombivogner til 1999,- Men det er jo utgående modeller så finner kanskje ikke ekstrautstyr til dem i evigheter. Jeg hadde slik og den er kjempegod, men gadd ikke gå for kombi igjen..
My little girl_ Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Emmaljunga cerox ligger som regel på 2000,- på Finn.no.. men er vel mange brukte til den prisen ihvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå