Gå til innhold

Strekk merker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor liker dere ikke strekkmerker???

Jeg skulle ønske jeg fikk strekkmerke jeg. For den hadde minnet meg på at jeg har født to fantastiske barn som jeg ikke kunne vært foruten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ja, et fint utsagn som aldri vil komme fra noen andre enn de uten strekkmerker.

Jeg betaler deg gjerne for å få mine.

Skrevet

Jeg har noen strekkmerker og synes de er fine. Så der fikk du det fra en med strekkmerker :-)

Skrevet

jeg syness strekkmerker minner om markspiste krater i tørt treverk:-)

Skrevet

Nice!

Du er heldig:-)

Skulle ønske jeg likte mine også. Men egentlig skulle jeg ønske jeg ikke hadde dem.

Skrevet

Uff, hvis strekkmerker ser ut som yppert så er jeg glad for at jeg ikke har.

Skrevet

Kødda med dere!! jeg har strekkmerker i hele trynet og resten av kroppen og ser helt jævlig ut!! Men så fikk jeg noen ordentlige jævelunger også da!!!!

HI

Skrevet

Har ingen strekkmerker, men har et keisersnitt arr og det er minne nok.

Skrevet

Jeg har en unge jeg, og det er minne nok for meg. Jeg glemmer ikke akkuratt at jeg har født henne bare fordi jeg ikke har kroppen full av merker.

Skrevet

He he, jeg har fire - de er ikke lett å glemme de heller :-)

Men synes likevel strekkmerkene mine er litt fine.

Skrevet

plæææstic fæntastic..............

Skrevet

Du ser sikkert ut som surra svinesteik med de strekkmerkene!!! *yæækkkkkk":-)

Skrevet

Tipper du har noen strekkmerker selv, jeg. Du vet jo så alt for godt hvordan det ser ut.

Skrevet

Oooh, hele FIRE? Du hadde ikke vært like fornøyd hvis magen din bestod av slapp hud full av strekkmerker.

Skrevet

Fire barn da skjønner du - ikke fire strekkmerker!

Skrevet

Skulle virkelig ønske jeg kunne vært mine foruten. Iallefall at de ikke var så kraftige og så synlige.

Og ikke minst.. Så mange.

FIkk en fantastisk unge ut av det, men likevel.. Det er ikke noe skjønnhet ved de, og mildt sagt.. Jeg hater magen min.

Skrevet

strekk merker er noe som følger med sånn er det bare!

Skrevet

Enig med deg vålerenga12_&_Daniel. Jeg virkelig hater magen min. Stor mage, strekkmerker og ekstra hud............ Fy faen. Tenk å bare ha noen få strekkmerker da.... Jeg kommer aldri til å vise meg i bikini igjen. Ikke om jeg så reiser jorda rundt, og ligger på ei strand med bare ukjente mennesker.... Får håpe det blir en vellykka operasjon en gang i framtida!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...