Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Dere som har barn med fregner, når begynte disse å komme? Lurer på om dette er arvelig??
Bare jeg er meg :o) Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har fregener.Og det er det mange i min familie på pappas side som har. Sønnen min på 7 år har ikke fregner. Mini er 19 mnd og ikke fått noen enda....spennende å se.Tror ikke han får.Er så lik på broren sin:o) Men tror de dukker opp i tre-fire års alder.
hit og dit Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Ja det er heilt klart arvelig. Tuva har ikkje fått enda, ho er 6 mnd
Koala *g07* Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Vel ingen av mine foreldre har fregner, jeg har noen. Ikke besteforeldre har det heller. Så mulig slikt kan hoppe over noen generasjoner.
Polyxena Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Ja, det er arvelig. Husker vi hadde om arv i naturfagen på videregående, og da måtte vi bl a granske hverandre for fregner. Det er visst en sånn typisk ting.
Snuppa! Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har fregner. Begge foreldrene mine er mørke og har ingen fregner. Så det kan nok hoppe over noen generasjoner. Eller de to genene til foreldrene sammen behøver ikke å gi noe som er helt likt det foreldrene har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå