Gå til innhold

Haha... Juger`n bor rett ved meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha... Alle her veit hvem han er for å si det sånn;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

går dette firmaet hans bra da? hehe

Skrevet

hahaha..han spiste så magen sprakk..18 hamburgere..fnis.

Skrevet

Bor du i Øvre Eiker? Tenkte bare på en som ble kalt når jeg bodde der.

Skrevet

Hvorfor har det rabla for meg? Firma hans går faktisk bra, tro det eller ei:) Mange dumme mennesker som handler bil der.

Skrevet

Han var på Norges Herligste akkurat nå.

Skrevet

hahaha.. hvem gjør regnskapet hans? han kan jo ikke lese eller skrive. sukk. jaja. flott at det går bra for han da, og man trenger ikke være så dum for å kjøpe bruktbildeler av noen da. hehe.

omg, bartemanne var fin. lurer på hvordan han har oralsex med kona. setter han den opp i hestehale tro?

Skrevet

Er ikke han som eier det i papirene, og han leverer ikke regnskap, så det offentlige systemet her hvor vi bor jobber på spreng med å få lagt ned sjappa hans. Greit å kjøpe bruktdeler men tror ikke det er så mange som kjøper deler der så vet hvordan det ser ut før de kommer å henter delene.

Jeg lurte også på hvordan bartemannen gjorde det når han hadde oralsex. Tenkte at kona hans barberer seg sikkert ikke der så han vet sikkert hvem sitt hår han har i munn når han holder på der nede:)

Skrevet

Har ikke sett det jeg,men norges herligste?Ikke så veldig herlig akkurat.Han hadde vel på seg tresko også da,syns å huske han i dress og tresko en gang

Skrevet

Er et program på TVN som heter det, og han ar med der.

Skrevet

lizzy.

haha..æsj!!!!!!!

ah, ja jeg skjønner.. han sa jo det, at han ikke betalte skatt. fnis. festlig fyr da.

herregud så masse rart folk får betalt for å gjøre.. ta ulykkesbilder liksom.

Skrevet

Hehe... Det var liksom den første tanken som slo meg når jeg så han:)

Finnes mange rare mennesker i dette landet gitt:) God underholding for oss andre. Føler meg plutselig mye mer normal da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...