Gå til innhold

Laffen, (Sjiraff) hvor mye kosta pizza'n i 1977??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du vært å spist pizza i dag? Hvor mye kosta den?

Laffen skulle nemlig ut å spise pizza til 1977 pris i dag. Jeg er veldig spent på hva en pizza kosta på resturant da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, dette lurer jeg også på:)

Skrevet

Viktig melding!!!!

Sendte Laffen en sms, de hadde ikke spist pizza til 1977 pris i dag...... Så nå får vi fortsette å lure på hva den kosta da....*grr*

KJÆRRING!!!!!:....hehe

Skrevet

søren og!! Kan du ikke be sjiraffen om å ringe pizza-stedet og spørre om prisen da? :P hehe

Skrevet

ja, det bør hun gjøre......Jeg er super nyfiken!!!

Ba henne komme seg på DIB, så hun kom på msn nå, så hun er vel like rundt svingen her nå.....

Skrevet

hadde gleda meg til å få vite det jeg, siden sambo er født i 1977 :)

*lurer på hva sjiraffen har hatt til middag* :P

Skrevet

Beklager å måtte skuffe dere folkens!!

Men det ble nok ikke noen pizza... Har noen her prøvd å handle julegaver rett etter barnehagen? Hvis ikke, ikke gjør det!!!! For et pes og mas og masse grining og tull... Så det ble en ultra kjapp burger på Burger King (jaja... ingen perfekt husmor nei), før vi dro til svigerinna mi istedet.

Resten av julegaveshoppingen skal foregå uten en sliten barnehagesnuppe!

Skrevet

Sikkert luftsuppe og venteboller..... Noe mer fortjener hun ikke i dag!

Skrevet

Som plaster på såret kan du jo ringe dit å spørre om prisen!!!! Vi venter:))))

Skrevet

burger hørtes godt ut!! hmmm, pizza også egentlig :=) (lov å være usunn når man er gravid :P)

Og her går ikke poden i bhg, så jeg har prøvd å handle julegaver med en trassig 2 åring, og det er heller ikke å anbefale :)

Skrevet

hehe.. ja det kan du tro med min telefonskrekk ;o)

Skrevet

helt enig i at det er lov å være usunn da man er gravid ja.. hehe..

Skrevet

skal tidlig opp i morgen, og på shopping (med nevnte trassige 2åring..) så kanskje vi kan ha noe digg til lunsj i morgen :P Hehe

Skrevet

Pizza – den italienske retten pizza ble innført til Norge i amerikansk forkledning da Peppe’s Pizza åpnet første restaurant i Norge på begynnelsen av 70-tallet. Den gang var pizza noe av den mest eksotiske spise du kunne finne på restaurant her i landet – etter at vi hadde hatt kinamat i nesten ti år.

(sakset fra Norge 2, historiebok for videregående skole)

Sier desverre ingenting om prisen :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...