Gjest Sekretøsa Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 En på nettby hadde kikka på profilen min, jeg kikket tilbake, og der står følgende... JEG ER 11 ÅR JEG GÅR PÅ XXXXXXXXX SKOLE er singel og elsker skatingMoney mouth er du pen nok våkner du nok med en bilet rett til meg ????????? 11 år, og er så på flørter'n?? Håper ikke jenta mi er sånn i den alderen....
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Antageligvis ikke. Har da sett mer enn en profil der inne, med sånt inhold.. og jenter på samme alder, med MEGET avslørende bilder av seg selv....
Dudellidallo og Tillo Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Uff.. Fokus på kropp og utseende står nok høyt for noen elleveåringer som i mange andre alderstrinn... Jobber litt med undommer i den alderen og ser til tider at det er litt sånn, men laaangt i fra alle..
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Uff..ja. Jeg var bare barn på den tiden jeg... Hehe Kusina mi har også noen heftige bilder på sin nettby... tror ikke tante vet om det. Hun er 12
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 So fucking what? Han har sett reklame da vettu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå