Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Min svigermor kom med den settningen at hun dro alene til utlandet hvis vi ikke feirer julen der, er min og sambos første jul sammen med vår lille datter(veldig liten familie på den siden) Men så sitter jeg med min familie hvor det er besteforeldre og oldeforeldre til datteren vår, hvor oldeforeldrene er veldig syke, mest sansynlig deres siste jul.. er det rart jeg reagerer veldig på det hun sa?? eller ikke gleder meg noe særlig til julekvelden? trenger synspunkter.. sliter med en utrooolig sta svigermor!!!!!
Pappas fultreffer :) Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Jeg hadde også sagt god ferie til henne. Dette er smålig fra hennes side, spesielt siden det kanskje er siste julen til dine besteforeldre. Drit i svigermor og kos deg på julaften. Svigers får jo feire med dere neste år regner jeg med
pillis Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Bor dere langt fra hverandre? Kan dere ikke være hos svigermor på dagen og kvelden hos dine? Eller 2:e dag hos svigermor? Jeg vokste opp med dagen hos farmor og kvelden hos mormor. Blir svigermor alene? Då kan hun vel kanskje bli med hjem til dere? Ellers er det ju en vanvittig barnslig utsagn då.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Hjelpe meg, da hadde jeg også bare sagt god ferie til henne. Det får da være grenser. Håper du ga blanke i henne å koste deg på julaften...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå