Fruen i huset Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Sliter like mye hvert år... Hva kjøper dere?
musslingen Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Hva med julekaffe e.l? Greit med noe som kan spises opp og ikke tar plass.. Hvis det er besteforeldre som liker å gå ut, gavekort på kinobilletter kanskje?
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 De siste årene har vi kjøpt billetter,eller gavekort på billetter,til et eller annet show/revy i Oslo til besteforeldre.Da blir det en koselig opplevelse og en hyggelig byweekend om man ikke bor altfor langt unna Oslo.
Fruen i huset Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2007 Neida, det er sånne besteforeldre som aldri unner seg noe som helst, går på diverse dietter hele tiden for å leve sunnest mulig, har dårlig syn, dårlig til beins osv... (
musslingen Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Åja..hva med kalender? Du kan jo lage den selv evt..Med bilder av familien og sånn? CD med noe koselig musikk?
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Til mannen min sine besteforeldre gir vi et innrammet bilde av tulla (tatt av fotograf i barnehagen) og julekaffe. Til våre foreldre, altså tulla vår sine besteforeldre gir vi litt større gaver da... Noen tips jeg kommer på nå: Man får man aldri nok av ullsokker, f.eks. Ulvang. Har de badekar? -Kjøp noe deilig badeskum/oljer eller hodepute til badekaret. Vet ikke hvor mye dere har tenkt å bruke på gaver til besteforeldrene, men gavekort på fotpleie-time, massasje e.l. er jo helt supert å få. Hva med et gavekort/beskrivelse av noe dere kan finne å sammen f.eks. utpå nyåret? Spise middag sammen, dra på en forestilling e.l... Håper dette kan hjelpe deg med å finne på noe!
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har ikke besteforeldre, men til mine og sambos foreldre gir vi: * kalender hvert år(siden ingen andre lager det uansett), og det er det eneste de vil ha * musikk er også populært * ny side til scrappalbumet som vi ga de et år.... * pleieprodukter er ok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå