Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Brukte dere lang tid fra dere begynte med smaksprøve til hel porsjon med grøt? Han fikk smake et par teskjeer med tynn grøt i kveld, han er litt over 4 mnd.
Sol + spire Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Hei Jenta mi er 4,5 mnd så vet du det.. Jeg har gitt smaksprøver 2 ganger daglig og økt dosen sånn etter hvert som jeg har sett at magen ikke reagerer på det. Har akkurat begynt med full porsjon. Jeg har brukt 14 dager, men det er sikkert ikke nødvendig å vente så lenge. Hvis magen ikke reagerer på det er det jo ikke noe for å begynne tidligere. Men det er litt for å venne til magen på fast føde også. Lykke til!
hva skal barnet hete? Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har hørt at man skal starte med å gi 1 t-skje, så neste dag 2 osv, til du er oppe i full porsjon. Er sånn jg har gjort det, men mulig det går an å gjøre det raskere, Bare følg med magen till babysen, forstoppelse er ikke gøy!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå