Gå til innhold

Hvor mye penger har dere brukt til jul???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg kun på gaver....

Jeg ingen ting forløpig, men tipper rund kr. 1500 - 2000.

Er ganske gjerrig i år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye. Altfor mye. Har desverre mistet oversikten:(

Skrevet

ca 30000, men så er ungene mine verdt mye mer enn dine:-) Synes du virker som en lavtlønngjerrigknark som må få sosialen til å sponse gavene med det budsjettet!!!

Skrevet

Jepp! For hvor dyrere gavene er, jo viktigere er ungene!

Skrevet

Har du dårlig samvittighet å bøte på, eller er du rett og slett styrtrik, Yppert?

Skrevet

Og ungene blir driiiiiit bortskjemme og ikke vet noen annen som er mere verdifull.

Ikke rart jula handler om penger, penger, penger og materielle ting.

Skrevet

Ikke styrtrik, men setter av 3000 kr hver jul og bursdag til sparefond for drittungene samt at de får noe stash til jul:-) Ellers har jeg så jeg klarer meg fint:-)

Skrevet

såså... ro deg ned ditt gjerrige mehe!!! du får sikker noe billig reimautstyr på Fretex:-)

Skrevet

Hele livet handler om penger penger og materielle ting! Ikke bare jula!

Trist trist trist...

Skrevet

heyyyy.. slapp av litt da!! Ser ut som førjulsdepresjonen har nådd kranglesiden her:-) Hva med å få dere en jobb som dere tjener litt ekstra på fremfor å klage på oss som har litt ekstra:-)

Skrevet

Så lurt! Å sette av penger, mener jeg!

Skrevet

Og all den tiden man da er borte fra barna, betales tilbake i dyre gaver på julaften! God jul!

Skrevet

blir vel ca 2000 tipper jeg:)

jepp gjerrig jeg:)

Skrevet

Vet ikke om det er lurt, men håper det kan være til hjelp når podene selv skal på boligjakt senere i livet:-)

Skrevet

Jeg er ikke en gang borte fra barna, da de er rundt meg hele tiden utenom jobb og skoletid:-)

Skrevet

hi her igjen..

Syns det er ganske frekt av deg å insinuere at jeg er sosialklient, Yppert!! faen!! Takk skal du faen meg ha!!! Gledelig jul du!!

HI!!!

Skrevet

Hei du yppert!!! åssen vet du at jeg er mehe???

Du har ikke sett meg eller vet hvem jeg er en gang!!!

Dessuten hva er galt med fretex?? Man sparer miljø for masse.

Tenk deg neste gang du skal ut og kjøper ting eller skal kjøre bil.

Skrevet

hvaaaa???? jeg frekk? HÆÆÆÆÆÆ???? nææææææææi, nå tror jeg du misforsto litt vennen:-) Det jeg mente var at du hadde budsertet julegavene akkurat slik som sosialkontorene budsjetterer julegodene til sosialklienter:-) pust dypt og tell til 10 nå tjukka... jeg er faktisk snill, så du trenger ikke hisse deg opp:-)

Skrevet

eeeh, du anonym 22.11, du er faen meg ikke HI!!!

mvh HI (sosialklient)

Skrevet

Jassåå ?????? skal du gi meg dårlig samvittighet for at jeg kjører BMW med 470 hk og bensinslukende V8 motor??? Faktisk slike orginale miljøfanatikere som deg bryr jeg meg egentlig katta i!! jeg kjøper dyre gaver til ungene for at de skal ha flotte ting til jul!!! Greit at du verdsetter dine til Fretexpris:-) PS. kanskje du er heldig å får noe mine bortskjemte drittunger har brukt tidligere:-)

Skrevet

Snakket ikke om deg, men alle de du foreslår tar en ekstra jobb for å kunne kjøpe dyre julegaver.

Skrevet

phuuu.. bra juleneket mitt:-) Trodde nesten dette var en tråd for kirkens bymisjon helt til du dukket opp:-)

Skrevet

for no tøys!!!

HI for faaaaaaaaaaaaen!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Of course er du ikke frekk bare en dum nisse som tror at du er snill som gir barna dine store gaver, men innerst inne så tenker barna dine hvor dum snill pappaen sin er.

Og hva vet du hva jeg tjener. Jeg har måneds lønn på 50 000 kr, så økonomien er det ikke noe galt med, men ser ikke vitsen med og gir barna så store gaver. Da syns jeg det er mye bedre at de jobber for det selv. NEMLIG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...