Gå til innhold

Når var barna deres syke sist??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har ikke gutten min vært syk siden juni og det er helt utrolig!! Sist han var syk hadde han to omgangsyker på rappen da. Han blir 2 i januar og går i bhg :) Bank i bordet!! Blir vel skikkelig syk i jula nå da siden jeg skriver dette her nå :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mini var syk for en uke siden, ørebetennelse osv

Eldste er syk nå... Disse to er syke annenhver uke omtrent, feber, hoste og snørre-neser....

Skrevet

Eldste ble vel frisk i helgen, mens minsten ikke er helt frisk enda =/

Har vart leeeenge....

Skrevet

Tullemor på 18 måneder var sist syk da hun var 4 måneder. Var kjøla. Men det er også eneste gang hun har vært syk. Tror det er all tranen hi hi =0)

Skrevet

Hehe, det er det jeg tror å for nå får han møllers tran hver dag og før juni fikk han eskimo tran ;P

Skrevet

Trur det var i november, var da heime 4 dager. Hadde feber og ein fæl innpusting når ho sov, litt gjøende. Legen meinte ho hadde falsk krupp, men trur heller at det var influensa.

Skrevet

Hei hei :) Jepp her er jeg vettu :P Vært ganske avhengig siden Kasper ble født ;) Artig at du er her å da ;) Pluttselig er det flere som man kjenner som man ikke vet at er her :)

Skrevet

Sist gang isack var syk, var først på desember. Har vært syk 3-4 ganger på rappen i de siste 2 mnd. Men det er vell sånn det skal være når han begynte i barnehage i august:)

Skrevet

Er nok ganske avhengig jeg og.. :) Kjekt å dele litt erfaring, og ikke minst følge med på alle de utrolige diskusjonene, Hehe.. Har ikke møtt på noen andre jeg kjenner her jeg da.. Så vidt jeg vet, kan jo ikke være helt sikker på hva som skjuler seg bak alle nicka...

Skrevet

Ja det er kjempe kjekt. Har lært masse både her og på barn i magen den gangen jeg var gravid for lenge siden ;)

Og det er mange komiske diskusjoner ja ;P

Jeg har møtt endel jeg da på dib treff og venner som jeg fikk da jeg var på bim. Bla silje og isack som er på denne tråden er vi gode venner med :) Moro å få venner med barn på samme alder :) Og da er jo nettet et perfekt sted å få det :)

Skrevet

Eldste hadde ørebetennelse her for ikke lenge siden. Minste var syk med feber for noen dager siden. Feberen er borte, men er fortsatt myyyye snørr, tårer og hoste :-(

Skrevet

For tre uker siden ca, hoste, snørr og feber.

Skrevet

Han var syk i feb.

Deilig å ikke ha en syk unge..

Håper det holder seg slik til over bursdagen hans som er den 5.jan.

Kjipt å være syk i jula og på bursdagen.

Håper det holder lenger da=)

For begges skyld.

Skrevet

Minsten ble lagt inn på sykehuset for lungebetennelse forrige mandag.Hadde også øreverk og halsbetennelse i tillegg:-(Fikk heldigvis dra hjem dagen etter med en 10-dagerskur på penicillin.Så nå går det mye bedre.

Men desverre altfor ofte syk:-(Veldig mye øreverk og halsbetennelser med høy feber.Venter på time for fjerning av mandler,falske mandler,polypper og innlegging av dren i ørene.Så da håper vi ting blir bra!!!!:-)

Skrevet

Mine var syke nettopp. Jentungen tok siste dose av penicillin i dag.

Skrevet

Sist han var sjuk var det forkjølelse. Ikke akkurat syk, var hjemme men i fin form da. Sist han var sikkelig syk var vel i februar tror jeg, husker ikke heldt om han var veldig syk da, han hadde vel noe feber og forkjølelse da tenker jeg. Han er en frisk gutt . "bank i bordet". Har hatt omgangssyke en gang og det var den uka han fylte 2 år, altså i fjor

Skrevet

Eldste har ikke vært syk siden 31. desember 2004. Nesten 3 år siden! *bank i bordet*

Yngste derimot er ofte syk, og det er en knapp måned siden sist. Før det var det 3 uker og før det 4 uker siden... etc etc.

Skrevet

Hun var syk sist i romjulen i fjor etter 15 mnd sprøyta og den 4 barnesykdommen. Har vært heldig med en veldig frisk jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...