♥2 små gull♥ Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Begge foreldre er norske eller? Litt vel spes. for min smak, minner meg om navnet på en av øyene som var rammet av tsunamien...
Loyloy Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Kommer an på... Er babyen halvt asiatisk/arabisk er det fint, er den ikke synes jeg det er litt jålete... Det viktigste er dog ikke hva jeg synes, ingen her inne som liker mine navn uansett. hehehehe
Monajenten Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Høres indisk eller noe sånt ut for min del. Nydelig på en mørkhudet jente med store brune øyne og svart hår. Men på en nordisk jente? Syns ikke det passer helt. Når det er sagt, så kler det aller fleste navnet sitt når man kjenner dem:-)
*Minnie Mus* Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 synes ikke det var noe fint, ikke på ei typisk norsk jente i alle fall-
annie-77 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2007 Noen som traff blink her ja! Ene av foreldrene er Indisk. Men vi er likevel redd for at det blir litt for fremmedartet, tror vi havner på Amita i stedet..(Indisk det også) Liker dere det da? Jeg synes begge navnene er nydelige jeg, men det er så vanskelig og velge.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Har ikke kjennskap til Indiske navn....Men Amita syntes jeg faktisk var litt tøft:o) Passer best syntes jeg. Sumita ble for fremmed for meg:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå