Gå til innhold

Har blitt sjokka på postkontoret også jeg... (ikke amming)

Anbefalte innlegg

Skrevet

En far var der sammen med to barn, ett barn i barnevogn rundt året, og en storebror. Babyen skrek som besatt mens faren hold på med frimerkeautomaten. Han så ikke på babyen engang for å finne ut hvorfor han skrek. Babyen hadde hjelmluen helt nede over nesa, og kunne ikke se noe. Han strevde med å få den opp, derfor han skrek. Eldste måtte hjelpe han. Faren fikk tydeligvis ikke til frimerkeautomaten, så han banner og steiker høyt slik at alle rundt han hører det, barna inkludert, om den helvetes jævla drittautomaten som for faen ikke funker. Fremdeles uten å ofre barna et eneste blikk. Han trekker en kølapp, og stiller seg med ryggen til barna. Tror ikke han så på dem en eneste gang på ca 10 minutter mens han ventet i kø... Glad det ikke er faren til mine barn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud... Bra det ikke var om amming ;-)

Har opplevd noen sånne fedre selv. Bittesmå babyer som hyler desperat nede i vognen, og fyren tasset fredlig rundt og kikket!?

Kanskje han var døv?

Skrevet

Glad han ikke er far min mine barn heller. Ikke alle som er like omsorgsfulle nei. Kanskje kona hadde tvunget han til å ta seg av ungene sine litt mens hun gjorde andre ting. Dermed var han var sur og lot det gå ut over barna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...