Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Sliter sånn med forholdet til bf..vi har prøvd å få forholdet til å fungere igjen..men føler at det ikke går. Jenta vår er kjempe glad i faren sin,og jeg vil at de skal ha et godt forhold...men hvis jeg og bf er uenige velger han å ikke ha kontakt med henne..det blir jo slik at jeg føler meg presset til å godta alt fra hannes side,for at de skal ha kontakt?! Alt føles bare så håpløst ut
Groosalugg Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Truer han med å kutte ut barnet sitt hvis dere ikke er sammen? Av alle dumme ting... En slik far har ikke barnet ditt bruk for.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Hva vet du om det egentlig? Barnet har vel bruk for en far MEN føler virkelig med deg HI, fy søren så umodent! Er redd det ikke er så mye å gjøre med slike personer.
prinsessetamtam Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Dette kan du ikke finne deg i! Han bruker datteren deres til å manipulere deg for å få vilja si, det er rett og slett sykt. Min mening er at du bør kutte han ut på flekken! Dersom han han kutter kontakten med jenta, bryr han seg uansett ikke nok om henne, og da er det best foruten. Sannsynligvis vil han ønske kontakt med henne igjen etter en liten stund allikevel....(Dersom han har et visst normalt følelsesliv da...) Men han må forstå at han ikke kan straffe deg eller manipulere deg på denne måten, så sett hardt mot hardt.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Nei,man kan ikke si at hun ikke trenger han,alle barn trenger foreldrene sine!! Han er veldig flink med henne,og hun forguder han. Så det er en sykt vanskelig situvasjon dette!!! Saken er den at jeg faktisk elsker han,men ting fungerer ikk emellom oss. Mye av dette skyldes hans personlige problemer,har prøvd i det vide og brede å hjelpe han,men med helsevesenet som er her i Norge er det faen så vanskelig å få hjelp når man trenger det. Noen ganger er det for sent,før noen reagerer..ille!!
Gjest LindeOgWill Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Ja, alle barn trenger foreldrene sine, men har trenger du å stå opp for deg selv. Du kan da ikke finne deg i det der? At han bruker datteren sin for å få deg til å bøye deg i støvet er ille, og du kan ikke la det skje. Du får bare kutte ut å høre på ham, si at det ikke spiller noen rolle for deg hva han gjør, herregud du må da ha litt ryggrad. Om han elsker datteren sin kommer han ikke til å bryte kontakten bare på grunn av deg. Om det nå skulle hende seg slik at han slutter å møte opp så er det iallefall sikekrt at han ikke bryr seg så mye om barnet som han gir uttykk for. Og nei, barn trenger ikke alltid foreldrene sine, det de trenger er stabile forbilder, ikke manipulative fedre som kun vil det som er best for seg.
Gjest LindeOgWill Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 Tralala, sånn går det tidlig på morgenen, skulle begynne med "Alle barn trenger gode forbilder". Men ingen diskusjoner er mer spennende enn de en har med seg selv ;P
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #8 Skrevet 19. desember 2007 Kan jo hende han bare sier det. For å bruke det mot deg.Mannen min har også sagt sånt, men det er bare tomme trussler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå