Tommage♀♂ Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Her går det i Nystekte rundstykker og baguetter Stekte karbonader og løk Egg Hjemmelaget potetsalat Hjemmelaget rekesalat Diverse godt skinkepålegg Diverse grønt Oppskåret juleskinke Oppskåret kalkunfilet Og kanskje litt pastasalat I år er første julen jeg ikke våkner opp hjemme hos mamma, og har forberedt meg (mentalt, hihi) til å lage årets julefrokost. Men så mente mamma at vi burde komme til dem og spise frokost, jippi!!! Gleeeder meg=)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Blir vel 2 kjappe knekkebrød på jobben før butikken åpner, tenker jeg... hihi
3b@rnsmor-30* Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 ungene spiser juletrømpe og litt brødskiver forran tv`n tenker jeg.. og jeg og gubben spiser nok også brødskive.. ikke noe fancy frokost på julaften her.. er borte på kaker og mølje alt kl 10.30 vi...
**¤¤** Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Vi skal til svigers i jula og det er hun som disker opp med mat og masse godt, så jeg må si at jeg heldig som slipper alt det maset med mat laging....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå