mams05 Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 ...skal begynne i ny jobb om 2 måneder og regner ikke med at dette er særlig populært hos min mannlige sjef, men har sagt opp min gamle jobb, så har jo ikke særlig valg...Noen tips??
2 fine små Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Begynn i ny jobb, du har ikke plikt til aa si dette i det hele tatt. Begynn som avtalt, og fortell naar det passer deg men innenfor den fristen man maa for aa faa rettigheter. Man skal ikke skamme seg over aa bringe barn til verden, og ikke finne paa unnskyldninger for det. Men ikke si noe foer det har gaatt en stund. Det flotte for deg naa, er jo at du mest sannsynligvis bare er smaakvalm noen uker i ny jobb og saa i superform noen mnd!! Det er ikke noen grunn til aa tenke at dette er et problem, faktisk, i henhold til norsk lov.... =o) Det er vaar generasjon som maa endre "skamfoelelsen" rundt dette med aa foele at vi er til bry rundt ting som er naturens gang og bare fint... =o) Lykke til.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Begynn i den nye jobben din du:) Vi er prøvere, og skal kansje begynne i ny jobb etter nytt år:) Jeg kommer ikke til å si ifra at vi er prøvere eller om jeg er gravid:p Om jeg blir det før det da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå