Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Er i uke 15 og har fått lys, lys, lys rosa/brun utflod på papiret når jeg har vært på do. Den er så lys at man nesten ikke kan kalle den brun eller rosa, men den er ikke kritt hvit heller... Har litt stikkinger og svakt mageknip innimellom, men ikke murringer eller smerter... har ikke hatt sex siden jeg ble gravid, så det kan ikke være derfor... Noen som har opplevd dette..?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Har det stadig vekk.. Er nå i uke 13.. Og har hatt det siden jeg fant ut at jeg var gravid. Småblødninger og utflod som er brun/rosa/rød.. Vært på to ultralyder og hørte fosteret forrige uke så vet at det er ok likevel da! Stikkinger og mageknip kan jo ganske enkelt komme av at livmoren vokser og krangler seg til plass, og ligamentene strekker seg! Men... Hvis du er bekymret er det mye bedre å ta en ekstra tur til lege/jordmor for å høre hva de har å si.. For det å gå å tenke sånn på det er ikke ok! I de alllllllllllllllllllllllller fleste tilfellene er det jo rett og slett at man har hatt en bitteliten blødning i skjeden eller i livmormunnen fordi man løftet tungt, hostet eller et eller annet! Hos meg har de ikke funnet ut hva det er, men så lenge den i magen har det fint så... :-)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Tusen takk for svar!! Godt å høre at det ikke bare er meg :-) Takk for betryggende foklaring!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå