Gjest Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 da ser en at det har kommet inn masse. Føles faktisk ganske bra at det er en del over /rundt 30. Har savnet det. Håper dere har lyst å lage profilen deres slik at en kan sende personlige meldinger. Har det nå til flere, og det er utrolig bra. Da kan en følge opp litt, og dele mer personlige erfaringer og tips. Absolutt å anbefale. Håper vi kan holde litt kontakt..Spennende tid fremfor oss. Jeg skal teste julaften..
våken_om_natta Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Det er bare å skrive til meg i alle fall:-)
vilsågjernefådettil Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Meg også.....Er fra Bergen forresten. Kjekt å møte andre herifra også
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Jeg er en nordlandsjente på 30 som bor i Oslo med min samboer. Vi har ingen barn fra før, så det har virkelig vært lærerikt å lese om andres erfaringer her inne:) Vi går nå inn i 2. pp, men føler egentlig at dette er vår første i og med at det ble med ett forsøk 3-4 dager før EL i 1. pp. Kikker innom he rså og si daglig, så er bare å skrive noen ord:)
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 Jeg slenger meg på her jeg også - selv om jeg er nyutflyttet )
madisen Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 Gratulerer Alessi, for en fantastisk julegave. Har dere prøvd lenge før den satt? Noen gode råd å gi til oss andre prøvere?
tegneseriedama Skrevet 18. desember 2007 #10 Skrevet 18. desember 2007 Så koselig med en tråd for oss over 30 :-) 33 år her og har faktisk gått inn på nesten alle profiler for å se om det bare var jeg som var treig her... nå har jeg fått feber og luftveis infeksjon og tenker det blir lite realistisk prøving denne pp. Har fått utdelt skummel hostesaft som passer dårlig for spirer-selv om mange her har hørt at slimløsende hostesaft lager godt klima for småkrabatene som skal finne egget;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå