Under den hvite bro Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 sendte deg en mail jeg...litt sent men ellers bra...
Under den hvite bro Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2007 hmmm tror det var op en online adresse...skrev ikke du at du var litt mer enn bare nysgjerrig på det alternative??? og holdt på litt selv???
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Jo- fikk jo mail fra deg tidligere i dag. Er det den du mente? Da misforsto jeg deg bare nå, trodde du hadde sendt meg en ny mail nå:-) Joda, holder på med litt diverse selv også:-)
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Svarte deg på den tidligere i dag også forresten. Håper du har mottatt den da:-)
Under den hvite bro Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2007 nei har ikke fått den...hmmm
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Nå fikk jeg ny mail fra deg, og svarte på den:-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå