Mamma til snart 4 Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 en av fadderene hos oss er mitt søskenbarn, gir henne ikke presang til vanlig til jul, vet hun kjøper til tulla, men skulle jeg gitt tilbake?
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Jeg kjøpte aldri noe til mine faddere! Tror nok ikke det er vanlig nei
Mamma til snart 4 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2007 okay, takk for svar;)
Nætte;mortil2 Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Til min sønns faddere så gir vi en liten ting, egentlig bare en sånn liten takk for sist - hilsen... I år blir det en eske med karameller!! Å fy dem er gode........
Morango 29.05.2007 Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 tror ikke jeg hadde kjøpt, men det hadde vært greit å vite for din del om hennes forventninger. Jeg har min onkel og tante som faddere til min datter. Og de får babybilde til jul nå, og årene fremover sikkert gjenstander dattera mi lager hjemme, på juleverksted, osv. Tanta mi er jo den store nissesamleren så det skulle vel ikke være vanskelig å be førskolebarn lage nisser i alle fasonger? og onkel samler på motorsykkel-miniatyrer..
Blå-Rosa+spire! Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Mine faddere var besteforeldre og onkler. Så de ga jeg til. Nå til lillegutt gir jeg fadderne også en ting ja...
Morango 29.05.2007 Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 ser innlegget mitt kan missforståes. jeg mener at i DIN situasjon hadde jeg ikke kjøpt gave til fadderen. men hvis du kjenner forventningene hennes blir det en annen sak. Jeg kjøper vertfall til min datters faddere, da vi har avklart gaveforhold.
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 I min manns familie er det vanlig at fadderne får gave fra fadderbarnet, så vi gjør det fra begge våre. Syns det er en koselig skikk jeg. Selv har jeg alle besteforeldrene mine som faddere, så det har jo vært helt naturlig for meg.
Mamma til snart 4 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. desember 2007 synes det er vannskelig, føler det blir litt dumt å spørre også, så sier hun neii det må ikke tenke på det, men inderst inne så vil hun;) hehe. vi har 4 faddere, en er min bror, og de 2 andre er sambos bror med samboer så de får jo da, men jeg kan jo framkalle ett godt bilde av henne eller noe, eller kjøpe en liten fin ting som en liten påminnelse;)
Brummeline3barnsmor Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 Vi gir gaver til fadderne....
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #11 Skrevet 17. desember 2007 Nå er begge fadderne søsken av oss, så de får selvfølgelig. Hvis det hadde vært en venninne e.l. så hadde hun fått julegave ja.
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 17. desember 2007 #12 Skrevet 17. desember 2007 Nei, her får de ingen gave... Bortsett fra onkelen til sønnen min da, min bror. Han får en kalender som kun er fra sønnen min.. De 3 andre fadderne har sett sønnen vår 1 gang siden dåpen i oktober i fjor. (De bor 15-20 min fra oss) Sønnen vår får ingen bursdags gave, og når vi prater med dem spør dem ikke etter han engang.. Fikk en sms av ho ene, på bursdagen hans.. Men vi sender julekort til dem alle da! Med bilde av han på!!! Vi gjorde nok en del feil i valgene som faddere... Men med tulla har jeg valgt ei annen venninne som virkelig bryr seg, også om sønnen min... Angrer på at jeg ikke spurte henne første gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå