Mamma til snart 4 Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 en av fadderene hos oss er mitt søskenbarn, gir henne ikke presang til vanlig til jul, vet hun kjøper til tulla, men skulle jeg gitt tilbake?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 tja, jeg ville iallefall ha gjort det=) fadderne til vår gutt er våre beste venner, dem får en gave fra meg,sambo og gutten vår, og en liten ting bare fra gutten=)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 vi gir ikke til faddere, og jeg har heller aldri fått fra de jeg er fadder til... Er nok en meningssak det der også:-)
Mamma til snart 4 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2007 takk for svar, ble så usikker når hun ringte å spurte hvilken størrelse hun bruker nå, mamma sa at hun skulle kjøpe så jeg vet ikke hvilken forventninger hun har tilbake, eller om det er vanlig osv;)
Makka Pakka Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Jeg gir men kun en liten ting, dvs en ting ml 50-100 kr.
Makka Pakka Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Har dessuten pleid å få fra de jeg selv er fadder til men for min del er ikke det noen krise om jeg ikke får noe, for å si det sånn. Kjenn selv på hva du orker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå