Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Har termin idag, har enda ikke pakka den....
roannima Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Når jeg kjenner riene:-) aldri hatt det travelt med det jeg . . . . To siste gangene å pakket jeg rett før jeg dro:-)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 4-6 uker før:) litt tidli men da slipper eg tenke på den:)
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har en sambo som går å maser på meg om når jeg har tenkt å pakke den baggen.. Meeeen har ikke noe hastverk jeg da Tre dager til ul termin, men gikk ni dager over forrige gang. Så regner ikke med at det skjer noe ennå ) Han har lagt klart kamera da.. I natt er han på jobb, så kanskje jeg får gjort det da
Sunniva78 har to små Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Ja det var det da... Jeg MÅ ha slike ting i orden i god tid, så regner med jeg begynner å pakke den når jeg har igjen ca 1mnd. Liten kontrollfreak her ja;-)
Sannali Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Har hatt mer eller mindre alt klart i en skuff leeenge, har i dag funnet frem trillekofferten (hva er dealen med bag egentlig:)...) og satt den ut på verandaen til lufting. Regner med å pakke den i morgen, gleder meg! Termin 21. januar så har godt med tid...
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Pakket den i uke 35. Men begynte så smått noen uker før.. fant i beggen å la oppi hjemreiseklær å div.. Nå har jeg 2uker igjen å mangler bare kamera i div småtteri. Har pakket alle dusjsaker(når jeg har hatt lite igjen av shampo og balsam å slik så har jeg pakket det ned i beggen) trenger jo ikke en HEL flaske shampo for å være på sykehuset noen dager.. Bare pakk beggen når du føler for det du Jeg personlig synes det er bedre å ha det klart en stund før.. Vet jo aldri når det skjer. Kan jo komme noen uker før å da er det jo ikke sikkert hodet er festet en gang, da får du jo beskjed fra føden å ligge på ryggen til ambulansen henter deg. (da får du jo ikke pakket noenting) Lykke til
Hymia+muffins Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 8 dager til termin og har vel pakka det meste.. Mangler noen klær til babyen, venter på at moren min skal strikke ferdig hentesettet, også har jeg ikke vaska de andre plaggene enda. Stresser ikke med forberedelsene akkurat, tar det som det kommer.
BlåklokkaVest Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 Det spørs om ikke jeg tar kaka :-) Jeg pakker bagen rundt uke 28! Jeg har en og annen rie inn i mellom, og gjør det rett og slett både for roen sin del, og for kosen sin del! Venter nr 3, og har alltid pakket tidlig. Skal også nevnes at jeg har ca 2 timer til sykehuset, og det er ikke sikkert jeg får besøk, så jeg må tenke på at jeg må ha med alt jeg trenger for 5 dager + hjemreisen. Jeg er også en av dem som storkoser meg med å pakke. Tenker igjennom både det ene og andre, og pakker litt og litt hver uke :-) Jeg begynner å pakke det jeg trenger til meg selv, og etter hvert som jeg kommer over på uke 30 begynner jeg sikkert å pakke til babyen også :-) Hvis du har lyst å begynne å pakke, så gjør det du :-) Noen vil kanskje mene at det gjør en ekstra utålmodig til fødselen.......det kan godt hende! Men jeg synes likevel det er verdt det, for jeg koser meg så inderlig med pakkingen :-)
Galskapens overhode Skrevet 17. desember 2007 #11 Skrevet 17. desember 2007 Jeg ble tatt litt på senga sist, så pakker nok bagen etter vi kommer hjem i jula.. Og da er det enda 2 mndr igjen..
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #12 Skrevet 17. desember 2007 En uke før termin holder. Gikk over ti dager sist, så regner med noe av det samme denne gangen. Går evnt fort å pakke den, ellers kan sambo hente det jeg har glemt.
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #13 Skrevet 17. desember 2007 Etter planen skal jeg pakke den i romjulen en gang - senest rett over nyttår...(har termin 14.januar) men det blir vel gjort samme dag som jeg føder, kjenner jeg meg selv rett
nungo Skrevet 18. desember 2007 #14 Skrevet 18. desember 2007 Tja, si det.... Regner med å pakke det jeg kan i romjulen, men mye må jo vente til siste liten uansett (kamera, toalettsaker, telefon etc) da det er i daglig bruk. Har termin 11. januar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå