Gå til innhold

ang amming og mat..

Anbefalte innlegg

Skrevet

når småtassene blir så store at man begynner med grøt og liknende, hvordan legger dere opp måltidene og slikt på dagen? gir dere først grøt og så ammer dere litt, eller grøt først og så pupp....? grøt til frokost og kvelds og middagsglass til middag for eks?? helt grønn på dette jeg:) hun er foreløpig bare 3 mnd, men er bare nyskjerrig på hvordan man gjør det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene om å være grønn på dette området. Da vi startet var jeg vanvittig usikker. Lurer jo på om man gjør det riktig. Det som jeg tror jeg litt viktig, er at man må prøve seg litt fram i startet. Finne selv ut hva som fungerer eller ikke fungerer. Men hos oss (vesla er 5 mnd) gir vi 3 fastføde måltider. To grøt og en middagsglass. Hun får ikke fulle posjoner. Ved det første grøtmåltidet gir jeg vann mens jeg mater henne og så får hun mm etterpå. Ved middagsglass får hun mme etterpå og ved det siste grøtmåltidet får hun mme mens jeg gir grøt. Ellers får hun mm. Dette fungerer hos oss, men er selv fremdeles usikker på om det er "rett"...

Lykke til iallefall når den tid kommer.

Skrevet

Poden her er 4 mndr og vi har begynt med gröt. Får en porsjon på ettermiddagen forelöpig. Han blir så mett at han ikke vil ha mm etter gröten så jeg ammer han för jeg gir gröt og venter en times tid etter gröten för jeg ammer igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...