Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

14 dager før termin kom lille bonnie! hun var 2950g og 50cm lang. verdens vakreste, så klart;)

trodde aldri jeg skulle få henne ut så tidlig. hadde planlagt en jul på barsel..:)

fødselen tok til sammen 43 timer. da vannet og proppen min gikk fikk jeg ingen sterke rier. de kom og gikk. var inn og ut av sykehuset 5 ganger i løpet av de to dagene. jeg ble så klart sykt skuffa da de sa at jeg bare hadde 1cm åpning etter å hatt sterke rier i maaaange timer. den 5 gangen ble jeg heldigvis lagt inn. da hadde jeg 5 cm åpning. jeg braste ut i gråt. jeg ble sååå glad. riene ble bare kraftigere og jeg trodde jeg skulle dø. da jeg endelig fikk en fødestue fikk jeg beskjed om at det ikke var noe poeng i å gi meg epudiral, da jeg hadde 7 cm åpning. jordmor mente det bare drøyde fødselen. fikk lystgass, men det var jo bare tull og tøys. synes ikke det funka så bra akkurat.

de 3 siste cm gikk kjempefort, så når pressriene kom tok det ikke lang tid før hun var ute.

det var en merkelig følelse å få henne på brystet mitt. jeg var så lettet og glad. det var den beste følelsen jeg noen sinne har hatt.

jordmor var veldig flink, jeg fikk noen få rifter der nede,takket være jordmor som fortalte meg akkurat hvor mye og hvor hardt jeg skulle presse.

så nå sitte jeg her med lille bonnie, og det kjennes fantastisk.

lykke til alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med lille jenta di:)

Heldig du som sniker i køen... :P

Skrevet

gratulerer så mye med jenta, kos dere masse

Skrevet

Gratulerer kjempemasse. En perfekt førjulsgave altså. Stor klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...