LilSilja Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Såååå frustrert i dag. Er 12 dager på overtid og siden jeg ikke hadde hørt noe fra legen angående overtidsvurdering ringte jeg til jordmor som ba meg ringe til sykehuset som ligger i nabobyen for å høre. Vanlig praksis er å sette i gang etter 14 dager her. Ringte dit og de sa at jo de så at henvisningen fra jordmor var kommet men de hadde ikke satt meg opp til noe time enda men jeg kunne jo ringe tilbake senere å høre. Ble jo stressa for jeg regna med at det var helt opplagt at jeg skulle dit onsdag. Ringte et par timer senere og satt i telefonen i nesten en time uten at det svarte på gyn. pol avdelinga. Til slutt ringte jeg jordmor her hjemme igjen og hun sa at jeg bare måtte vente til i morgen tidlig å ringe da for da var det større sjanse for å få tak i noen der. *aaaargh* Som om ikke det skulle være nok å stresse over er det blitt uvær og har meldt vind styrke storm for onsdag. Det vil si at det er mulig at båten til nabobyen blir instilt og samme med bussen. Super frustrerende dag.... Enda bra at babyen har det fint og driver å sparker som bare det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå